Äratusteenusest

Heh, ma pole teile nii pikka aega kirjutanud. Ei teagi, miks- suud-silmad, käed-jalad on kõik see aeg tegemisi täis. No mõelge ise- kogu aeg tuleb ringi kapata, öösel tuleb kogu aeg valvata, et Perenaisel jalad teki all oleksid (külmetab, pimeloom, ju muidu!), öösel tuleb kaisu ka pugeda (Perenaisel on muidu ju külm) no ja hommikul tuleb see laiskvorst maast lahti peksta. Tööle tuleb ju minna, et raha teenida. Raha mulle meeldib, see tähendab tuunikala ja Joserat :P
Aga juhuks, kui teie perenaised ka magada tahavad (ja nad tahavad, kindel see), õpetan ma teile mõned lihtsad, odavad ja mis põhiline- tõhusad äratamisvõtted. Tõsi, nad võivad olla vahest natuke ohtlikud, juhuks kui teie perenaine ka nalja ei mõista nagu minu omaga vahest juhtub.
Aga tagasi lubaduse juurde.
Võte number üks. See võetakse ette kella kolme paiku, noh, et Perenaine harjuks mõttega, et hommik on lähedal ja pissile võiks ka juba minna või nii. See on leebe võte, kus mina torkan Perenaisele vurrud näkku ja nurrun hella häälega, kui veab, siis ma ronin talle rinnale ja siis saab natuke küünemassaaži ka teha. Aga see Perenaisele väga ei meeldi. Tavaliselt selle peale ta veel väga ei ärka.
Võte kaks. Alati tasub natuke sõrmest näksata, või siis küünarnukist(see mõjub paremini)
Võte kolm. Tuleb joriseda- mida pikemalt, südantlõhestavamalt ja järjekindlamalt- seda parem. Aega võtab aga varem või hiljem mõikab.
Võte neli. Tuleb teha Buratinot. See tähendab seda, et tuleb marssida mööda voodit võimalikult kangete jalgadega, soovitavalt üle padja ja piki magavat Perenaist. Mõjub hästi :)
Võte viis. Perenaine on selleks ajaks ammu üleval ja ainult teeskleb magamist, mina kasutan Perenaist batuudina. Võtan toolilt või aknalaualt hoogu ja hüppan Perenaisele kõhu peale ja sealt batuuditan ennast suurde tuppa. Pärast jälle vastupidi. Vot see on lõbus mäng. Perenaine kriiskab koleda häälega ja mul on nalja nabani.
Võte kuus. Kui hüppamine ära tüütab, siis tuleb minna voodi peatsi peale kõndima. Alla võib ka kukkuda, see on isegi tore, sest ma pudenen tavaliselt siis Perenaisele pähe ja ei saa üldse haiget. Perenaisel oli üks kord silm küll sellest sinine aga sellest pole midagi.
Võte seitse. Seda ma teen harva ja ainult siis, kui tõesti enam mitte midagi muud ei aita. Siis proovin ma talle põrandalampi pähe kukutad. Seni pole õnnestunud, sest ta tõuseb siis tavaliselt juba üles ka.
Ja saabki päev alata...
Musi teile ka, ma hakkan nüüd Perenaist voodisse ajama.

Comments

  1. Minu perenaisele piisab kui ma voodi kõrval natuke kräunun. Siis hakkab ta kiiresti tegutsema. Tegutsema selle nimel, et peremees mu välja laseks. Ta vist kardab, et muidu ma hüppan jälle kummutile, aga seal on tema prillid. Ei tea kas need on ka kallid...... Kim Saaremaalt

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts