Korra värk!

Kord peab majas olema ja kui Perenaine ei suuda või ei taha korda pidada siis hakkan Korrapidajaks mina. Sest kord peab majas olema!
Alustuseks tegin ma Perenaisele mõned asjad selgeks. Ta on mul päris nutikas ja võtab kenasti õppust.
Kõige tähtsam uus kord meie kodus on see, et magamistoa ust ei tohi kinni panna, no tegelikult ei tohi ükski uks meie majas kinni olla, välja arvatud muidugi välisuks aga see on selle pärast nii, et a) Ints ja b) külm uksest sisse ei pääseks. Ühesõnaga- ustega on meil nüüd klaar. Ja mina võin igal ajal igale poole minna ;) Näiteks Perenaisega koos vetsu, seltsis ikka segasem. Ühtlasi külastan ma seltskonna mõttes siis oma pissikasti ka :) Viisakas nagu ma olen.
Pissikastist. See peab ka korras olema, sest ega ma mingi rokaroobert pole. Ma ühel õhtul käisin ja käisin Perenaise järel ja rääkisin kogu aeg, et ole inimene, mine korista kastist need junnid ära, et ma tahan kakale minna. Kas ta, laiskvorst ja pikajuhtmeline, läks??? Tühjagi- nunnutas muudkui et Nööbikene tule siis, ma sügan sind. Lollakas, ega ma süga ei tahtnud! Siis sai küll aru, kui ma junnikese kasti ukse ette tegin, selliseks veenvaks loosungiks või nii. Ohkas ja sai küll kasti korda tehtud, mis siis, et kell oli nii umbes kaks öösel. Oma viga, ma ju rääkisin kogu aeg...
Kord väljendub teatavasti kindlas päevareziimis ja maitsvates ning regulaarsetes söögikordades.  Söögikordadega on meil kõik korras- Josera Cateluxi krõbinad on päris head ja tuunikala suured tükid vees maitsevad mulle ka. Ja ei ole vaja osta seda odavamat purustatud tuunikala, kuhu on sisse hööveldatud kõik, mis kala küljes ja ümber ja sees oli. See mulle ei maitse. Päevarežiimiga on asjad palju keerulisemad- ma ei taha, et Perenaine õhtuti liiga kaua üleval istuks ja seega pean ma teda õigel ajal magama kupatama. Issakene, nagu teismelise ema pean ma olema! Igal õhtul pean ma käima vähemalt kolm korda talle ütlemas, et ON aeg magama minna (ja mind kaisu võtta!) Lõpuks saab ikka aru aga kas tõesti on vaja iga õhtu seda muudkui üle seletada???
Öösel peavad varbad olema teki all, sest muidu võib Perenaine külmetada ja siis ta aevastab ja see on väga vastik, see mulle ka ei meeldi. Eriti siis, kui ta aevastab siis, kui ma natuke tukun või nii. Teate kui ebameeldiv on üles ehmatada. Ma siis ikka õiendan Perenaisega, et hoiaks ennast natuke rohkem. Ma muidugi annan endast viimase, et ta oma varbaid teki alt välja ei ajaks ja käin ikka öösel natuke varbaid näksimas, kui näen, et jälle on ta teki pealt ära ajanud.
Meil olid ühel õhtul külalised. No see oli siis, kui Perenaine mulle uue diivani ostis. Endale ostis ta tugitooli.

Me panime selle uue mööbli kokku ja siis Perenaine ja tädi Anu ja onu Annes käisid meil külas. Sõid juustu ja jõid veini ja naersid. Aga päevarežiim nägi ette, et magama tuleb minna... Ma käisin küll paar korda Perenaisele vihjamas, et ehk aitab ja ehk võiksid külalised nüüd koju hakata minema. Siis haigutasin demonstratiivselt ja jalutasin ukseni  ja no kõik need muud vihjed, mida ikka tehakse, kui on tulnud see aeg, kui külalised teist korda rõõmu teevad... Nad ainult naersid... No ja siis ma sättisin ennast istuma otse telekaekraani ette ja hakkasin lihtsalt tädi Anule kurja pilguga otsa vaatama. Nojah. Perenaine oli pärast muidugi natuke kuri mu peale, et ma olla ebaviisakas olnud. Mis ma siis tegema oleksin pidanud, kui nägin, et päevaplaan hakkab vastu taevast lendama???
Aga! Aga onu Tarmo ütles minu kohta, et küll meil siin Püssis ikka tehakse ilusaid kasse! See mees teab ilusate kassitüdrukute väärtust, ma ütlen! Ja veel ütles ta, et Tallinnas tuleb selliseid nagu mina raha eest osta aga Perenaine sai mu jumala muidu :) Vot! Ja et Perenaisel on minuga vedanud. aga seda teavad nagunii kõik
Niimoodi me siis elame siin, käpp käpas ja nina vastu nina.
Uus mäng on meil ka- kraba tagajalast. Mäng käibki nii nagu nimi ütleb- tuleb teist tagajalast krabada. Perenaine mind ja mina teda :D Lõbus mäng on :D
Meie koos Perenaisega täname väga kõiki neid, kes meile on ilusaid jõulukaarte saatnud ja muidu meid armastavad. Meie armastame teid ka!
Ja siis me soovime teile kõike ilusat jõuludeks ja vanaaastaõhtuks ja uue aasta igaks sekundiks!

Comments

  1. |EST| Häid jõule ja head uut aastat!
    |VRO| Rõõmsit joulupühhi ja hüvvä vahtsõt aastakka!
    |ITA| Buone festività natalizie e felice anno nuovo!
    |ENG| Season's Greetings and a Happy New Year!
    |FIN| Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta!
    |KRL| Раставанке синун, уввен вувенке синун!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts