Heegeldamise ohtlikkusest

Ma olen alati arvanud, et see nikerdamine nõela ja niidi ja varraste ja lõnga ja liimi ja muu mudruga on ohtlik. Ma olen seda ka alati kõva häälega Perenaisele rääkinud, et lõpetagu ära enne, kui on õnnetus majas ja pahandust palju. See et mul selle nikerdamise ajal alati on surmigav, see on veel iseasi.
No ja nii ongi. Ohtra veepritsimise ja õiendamisega on Perenaine teinud mulle selgeks, et kudumise ajal segada ei tohi ja see aeg tuleb lihtsalt välja kannatada. Ja ma olen olnud tubli ja Prenaisel lasknud täitsa rahulikult kududa aga heegeldamisega meil sellist kokkulepet ei ole olnud. Ja ei tule ka peale seda, mis täna juhtus.
Perenaine heegeldas mingit lolli lina, mis mulle kohe alguses üldse meeldinud ei ole. Ma sättisin ennast iga kord Perenaisele sülle, et ta lollustega ei tegeleks ja selle asemel mind nusserdaks ja sügaks. Aga no kas ta siis mõistab?! Ühesõnaga- Perenaine heegeldas ja mina mängisin selle papist rulliga, kuhu inimesed seda mõttetut niiti peale kerivad. Tore oli, niit muudkui veeres ja mina muudkui keerutasin ja väänlesin selle otsas ja kuidagi imelikul kombel läks see niit segamini ja sõlme minu puhvis kintsukarvadega. Aga Perenaine muudkui heegeldas ja ühel hetkel hakkas see sõlmes niit mind kintsust näpistama. Päris valus oli, muide! No ja siis ma panin ajama... niit ja heegeldis ja Perenaine minu järel. Ega Perenaine muidu saanudki, kui lihtsalt lõikas niidi noaga läbi aga siis jäid jälle pikad sabad järgi lohisema ja eks ma olin ise ka ikka natuke õnnetu.
Perenaine püüdis mu kinni, ma muidugi karjusin ja väänlesin ja kiunusin nagu jaksasin (ma sain aru küll, et ega ta mulle halba tee aga noh nii moepärast peab ju lõugama)ja ta lihtsalt lõikas mul tükikese kintsupuhvist maha, koos selle tilpneva niidiga.
On ju ohtlik asi see heegeldamine?! Aga pärast on jälle väga mõnsa värskete pitside otsas aeleda ;)

See kaladega rätik pole see, mis mulle ei meeldinud. Kalad maitsevad mulle väga, eriti tuunikala suured tükid vees, need "Hüva" omad, mida me siis Perenaisega koos maiustame (mitte ühest taldrikust küll ;) )

Comments

  1. Oooo, kui ilus kangas! Ja see sini-valge pits on ka väga ilus! Kui Nööp nüüd pisutki end nihutaks, äkki siis mahuks ka pitsikuhilale aelema ... Ähh, tean küll, et ei mahuks, aga unistada on ju siiski lubatud ......

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts